Η απαραίτητη καινοτομία για την Ελλάδα

Από την ύπαρξή μας ως Ελληνισμός, δεν ήμασταν ποτέ της ποσότητας. Δεν είναι ο φυσικός μας χώρος κι όσοι προσπαθούν να προωθήσουν την ιδέα της ποσότητας απλώς δεν σκέφτονται τις διαστάσεις που έχει μία χώρα σαν την Αμερική, την Κίνα ή την Ρωσία. Γι’ αυτό ο Ελληνισμός ήταν πάντα στον τομέα της ποιότητας, όπου η νοημοσύνη είναι απαραίτητη για να λύσει τεχνικά προβλήματα μ’ έναν πρωτοποριακό τρόπο. Βέβαια μερικοί θα πουν ότι μόλις γίνεται αυτό μετά οι άλλοι αντιγράφουν και έχουν τα μεγαλύτερα έσοδα. Πρώτον ξεχνούν ότι είναι η αλήθεια, και κατά συνέπεια το ξέρουμε, δεύτερο η μίμηση είναι η έκφραση του θαυμασμού. Επιπλέον ο Ελληνισμός ήταν πάντα της προσφοράς για την Ανθρωπότητα, άρα τόσο το καλύτερο αν άλλοι τον αντιγράφουν. Η ουσία είναι το θέμα της καινοτομίας στον τομέα της ποιότητας γιατί έτσι και μόνο έτσι δημιουργείται η διαφορά που κάνει τη διαφορά. Για τον Ελληνισμό, η καινοτομία είναι φυσιολογική και όχι σπάνια. Γιατί το σπάνιο δεν είναι σπάνιο για το σπάνιο. Μόνο που όταν μιλούμε για καινοτομία δεν αναφερόμαστε στις ευρεσιτεχνίες και τις λεγόμενες πατέντες. Η καινοτομία δεν είναι επίδειξη και μόνο. Είναι ικανή να προκαλέσει μία αλλαγή φάσης και τα πράγματα και η θεώρησή τους να είναι εντελώς διαφορετικά μετά την ύπαρξή τους. Στην καινοτομία το μόνο που είναι απαραίτητο είναι η νοημοσύνη. Όλα τα άλλα είναι τεχνικά εξαρτήματα. Έτσι όταν βλέπουμε νέους που λένε ότι δεν υπάρχει μέλλον στην πατρίδα μας, είναι απλώς επειδή δεν σκέφτονται, αλλά εξετάζουν τον κόσμο αποκλειστικά μ’ έναν τρόπο κοινωνικό. Ενώ ο μόνος τρόπος για να μην υπάρξει μέλλον, είναι να μην υπάρχει νοημοσύνη. Ακόμα κι αν μελετήσουμε τις επιστημονικές ανακαλύψεις, θα δούμε ότι σχεδόν όλες οφείλονται αποκλειστικά στο θέμα της νοημοσύνης που έχει συνδυάσει τη δυναμική της με τη μνήμη της σκέψης. Ο Ελληνισμός δίχως να το έχουν καταλάβει πολλοί από τους δικούς μας είναι, θέλουμε δεν θέλουμε, μία ζώνη καινοτομίας. Μόνο που αυτή δεν είναι του χώρου αλλά του χρόνου. Έτσι αν το συνειδητοποιήσουμε όλοι τότε η ευρηματικότητα και η πολυμηχανία θα μας φανούν φυσιολογικές στο πλαίσιο αυτό της καινοτομίας. Διότι όταν ένας τόσο μικρός λαός είναι ικανός να προσφέρει διαχρονικά τόσα πολλά στην Ανθρωπότητα δεν μπορεί να μην είναι καινοτόμος.

Νίκος Λυγερός

Στα... σκαριά τέσσερα υδατοδρόμια στην Κρήτη!

Στα σκαριά τέσσερα υδατοδρόμια στην Κρήτη.Περισσότερα από 30 υδατοδρόμια βρίσκονται σε τροχιά υλοποίησης και αναμένεται να είναι έτοιμα μέσα στους επόμενους μήνες σε νησιά των

Κυκλάδων, του Ιουνίου, του βορείου Αιγαίου, την Κρήτη, διάφορες παραλιακές περιοχές της χώρας, αλλά και σε λίμνες.
Σύμφωνα με το Ethnos.gr και το iefimerida.gr, η κατασκευή των υδατοδρομίων βρίσκεται στη φάση της αδειοδότησης και πολλά από αυτά αναμένεται να είναι έτοιμα την Ανοιξη του 2015.

Οπως αναφέρει η ίδια πηγή η εταιρεία «Υδροπλάνα Ελλάδας Α.Ε.» έχει ξεκινήσει διαδικασίες για την κατασκευή 15 υδατοδρομίων, μεταξύ άλλων στα εξής νησιά:

Τήνο
Σκόπελο
Αλόννησο
Σκύρο
Ζάκυνθο
Στις εξής παράλιες περιοχές:

Βόλο
Αμφιλοχία

Παράλληλα, προχωρά τις διαδικασίες δημιουργίας υδατοδρομίων στις εξής λίμνες:

Τριχωνίδα στο Αγρίνιο
Παμβώτιδα στα Ιωάννινα
Καϊάφα στην Ζαχάρω Ηλείας
Πολυφύτου στην Κοζάνη
Κερκίνη στις Σέρρες
Μεγάλη Πρέσπα στη Φλώρινα

Την ίδια ώρα η «Ελληνικά Υδατοδρόμια» έχει εγκριθεί να αδειοδοτήσει 16 υδατοδρόμια συνολικά στη χώρα, τα οποία είναι τα εξής:

Κέρκυρας (ιδιοκτησίας του Οργανισμού Λιμένος Κέρκυρας)
Παξών (ιδιοκτησίας του Οργανισμού Λιμένος Κέρκυρας)
Ερείκουσας (ιδιοκτησίας του Οργανισμού Λιμένος Κέρκυρας)
Οθωνών(ιδιοκτησίας του Οργανισμού Λιμένος Κέρκυρας)
Πάτρας (ιδιοκτησίας του Οργανισμού Λιμένος Πάτρας)
Ρεθύμνου (ιδιοκτησίας του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Ρεθύμνου)
Λαυρίου (ιδιοκτησίας του Οργανισμού Λιμένος Λαυρίου)
Ηρακλείου (ιδιοκτησίας του Οργανισμού Λιμένος Ηρακλείου)
Λίμνης Βεγορίτιδας (ιδιοκτησίας Δήμου Αμυνταίου)
Ραφήνας (ιδιοκτησίας του Οργανισμού Λιμένος Ραφήνας)
Χερσονήσου (ιδιοκτησίας του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Χερσονήσου Κρήτης)
Σίφνου (ιδιοκτησίας του Δημοτικού Λιμενικού Σίφνου)
Πόρου (ιδιοκτησίας του Δημοτικού Λιμενικού Πόρου)
Χανίων (ιδιοκτησίας του Δημοτικού Λιμενικού Χανίων)
Παράλληλα, στο παιχνίδι για τη δημιουργία υδατοδρομίου μπαίνουν και τα εξής νησιά και παράλιες περιοχές:

Σάμος
Πάτμος
Πάρος
Ιθάκη
Μεσολόγγι
Καλαμάτα

http://www.creteplus.gr/news/sta-skaria-tessera-udatodromia-stin-kriti-96663.html

Δημοφιλή άρθρα

Newsletter

Εγγραφείτε τώρα στο newsletter μας για να μαθαίνετε τα τελευταία νέα

Εισάγετε το email σας:

Οι επισκέπτες μας

Νίκος Λυγερός - Ελληνική καινοτομία.